Ahad, 24 April 2011

~sTanDiNG go To PutRAjaya toO C mY BoY~


Assalamualaikum...apa kabo anda2 semua...harap sihat2 blake la hendaknya...amin..
okeh...entri kli  ni nk cite skit pasal aku g Putrajaya..(ek eleh..mcm de je org nk tau pasal ko..hahahahaha..xp)k la back to the story..aku balik sane nek ktm n erl..(mestila pakai perkhidmatan awam...klo aku ada limosin,dh lame dh aku nek..x gitu..hakhakhak...)aku balik ngan member...tp lain tmpt...
(ni la orgnya...cik eija...comel kan...ni dlm ktm ni..aku bosan,so snap gambo die..pkai fon kamera sudah..xmampu ag nk beli dslr...ngehngeh..)

mmg best la time otw g bdr tsik selatan..macam sardin kot aku dlm ktm tu...dikepit oleh manusia2 y gagah membawa diri sambil berdiri dlm ktm...hakhak..

(masa ni nk kat sampai dh kt bdr tsik selatan..time ni eija dduk,aku berdiri..)

lastly...pye lame bdiri,sampai gak aku kat bdr tasik selatan...selamat tggl cik eija kesorangan dlm ktm..den p dulu...hekhekhek...so,sampai la aku kt bdr tsik selatan..xsampai ag Putrajayanye..ni jiran Putrajaya je...

(rjin aku snap2 nih...hihihi...)

dh la beg berat....mendaki tangga y halus tu...eish,penat yo weh...tgh tggu2 nk nek erl tu sempat ag aku bborak ngan sorg pakcik...(mesra alam bebeno aku ni,pdhal xknal pn pakik tu...hehehehehe...)
mmg cntik bdr tasik selatan ni....unik...lawo...n mcm2 ada la...nk tunjuk gambo,xde,,xsempat nk snap..laju bebeno erlnye..kang nk snap gambo len,dpt gambo len..hahaha..
lame la gak otw ke Putrajaya ni wlaupun diorg berjiran...lebih la jgk dr satu minit...tp kne la sabo kn..nk jmpe boy la katekan...hikhikhik..
'stesen seterusnya,Putrajaya,cyberjaya..'..ha!dh sampai...yea!!...snap dulu...hihihi...
(ha...ni sambil bjln aku snap ni...kang bdiri lame2 org kate aku ni cm jakun plak kn...hihihi)

aku nk g umh boy aku kne la nek bas...kne berdiri atas kaki sendiri...klo x cmne nk hadapi hidup y lebih mencabar nnti kn...tggu bas plak...ooo bas..di mana kamu..bas bk..tp bas pilihan xde...(eh2 kau..ko igt terminal tu bapak ko pye y ko nk pilih2 bas ni?)..bukn aku nk memilih...mmg diorg dh tetapkan bas mane nk g mane...so kne tggu la bas y betul...klo x,sesat aku nnti...(dh mggu exam tu,sape nk jawabkn paper aku klo aku xjmpe jln balik..)aku ni dh la xske nk tggu lame2..bab tggu lame2 ni mmg aku fail...hehehehe...
last2...sampai gak basnye...aku pun nek..(mesti la nek..xkan turun kot..apa la..)otw ke rumah boy aku tu,aku tgk la signbod kt lua...aku ni igt xigt jln umh boy aku tu...last2,terpakse tye encik bas tu wlaupun aku malu...cet!.
'pakcik,ha,kat sini,kat sini..'(ade loceng xnk tekan...ish3..)hehehehe...semangat ni..tepi jln tu dh senyum memanjang dh nk nek kt umh boy aku..yela kan...die mane tau aku nk dtg umh die...nk wat suprise la katekan...sabo2..
bhenti depan pintu lif,masuk n tekan no.3..lif pun nek...hikhikhik...ting!pintu lif terbukak...aku melangkah dengan penuh yakin bahawasanye die akan terkejut...hakhakhak...tok!tok!..bile pintu terbukak,aku baru nk lemparkan senyuman tk xberape manis dh xjd..die xterkejut pun....bile aku dtg,die sokmo buat bende y same...sedih aku..tau die buat apa..ni ha...

(zzzzz...comel x..hahahaha..)

die tido...boy2..bgun la...mak yang balik ni nk jmpe boy la...cet!sampai hati boy..
'hancur hatiku~~mengenang dikau~~tido bile aku dh sampai kat umah~~lalalala~'
xpela...die xsehat actually...selsema..mcm aku...kitorg kan sehati sejiwa...hakhakhak...apa2 pun lepas tu die bgn,n senyum kat aku...yuhu...layan die mmg penat..hyperaktif...luangkan masa dgn boy y halal mmg best...hahahaha...


(pelekat tu die y lekat sendiri ok...)

k la...samai di sini saje tekanan keyboard laptop ku..hidup dengan tenang jgn diselubungi bengang...wallahu'alam....

Assalamualaikum...
(senyuman ikhlas dr boy utk semua y bace...^_^)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan