Jumaat, 22 April 2011

~sape nk ajar ni~

Assalamualaikum…..

cantik…comel…aku suke…..aku mmg suke bnde comel2,cantik2……kdg2 sampai naik gile klo aku tgk bende2 comel…bak kate org len la kan…muke ganas2 pun dlm hati ada taman…taman permainan kat sebelah…hakhakhak..aku akan kalah pada bende y comel n cantik je….tp entri kali ni aku nk mntak tlong la sape2 ajar aku…aku nk ubah skit blog ni….aku ni mane la reti ngat nak buat semua ni…slame ni aku men tekan2 je…hahahaha…klo jd,jd la…aku nk buat background y kelip2 tu….jenoh dh aku cri nk buat ktne…tension bebeno…nk plaster skit blog ni….aku tgk pucat je blog aku ni…hahaha…(tuan pye blog pun cm xlalu nk tgk,apa tah lagi org lain…hakhakhak,….)so,sape2 ada tips,ajar ler kite….ok…

(kerjasama anda semua amat dihargai…hikhikhik…)

Assalamualaikum…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan