Rabu, 20 April 2011

~exam~~exam~~erk!~

Assalamualaikum….

exam2…dtg jgk kau..skarang ni exam utk kos aku dh dtg bergolek2….sampai aku pun tergolek2…

dah la nota pun xtau mane…men amik je…poning2,…hahaha…tp tengah tension2 nk exam sempat gak aku n member aku layan game…ni la membe aku tu y asyik marah kat game tu sebab die kalah…hakhak…

adia

(comel kan….boleh la….hahahaha…)

game ap??hahahaha…game y buat kitrg tambah2 tension…MARIO pye game…tension gile kot men game tu…kejap2 xlepas…ish,sakit ati…klo iktkan ati,mmg dh out dh laptop ni…tp syg…bnde ni bukan barg harga singgit,dua ringgit……

ok la…apa pun good luck kat sape2 y akn exam…harap2 kite same2 success selamanya…amin…

Assalamualaikum…

1 ulasan:

  1. grrr!!!! kantoi lah aq men GAME bkn stdy~~~nie klau mak aq tau,...siap lah kne siang kulit...wahahaha...MariO the Best!!!

    BalasPadam