Jumaat, 24 Jun 2011

Terima kasih Ya Allah..^^,

Assalamualaikum....Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang..

Ya Allah..aku gembira apabila menjalani liku-liku kehidupanku..dengan adanya pelbagai ragam,pelbagai kerenah,pelbagai masalah...tanpa semua itu,hidupku redup,sugul,sunyi...walaupun kadang-kadang aku mengeluh dalam banyak perkara,kemudiannya aku tetap gembira..kerana tanpa semua itu aku xkenal apa itu kehidupan..

Terima kasih Ya Allah,
Malam ni aku sgt bersyukur...ketika aku merasakan aku sudah jauh dgn-Mu,Kau telah menghantar seseorg y membantuku lebih mendekati-Mu..aku y dahulunya merasakn hatiku sesak,kegelapan,kini terlihat sinar cahaya y samar2 menerangi hidupku..aku berasa sgt terharu dgn ajakkannya utk sama2 mendalami dan mendekati-Mu..kegembiraan di hatiku ini xdpt ku gambarkan dengan kata2 tetapi dpt ku gambarkan dgn air mata bahagia..


Ya Allah..aku sgt2 berterima kasih..bantulah aku mendekati-Mu,lebih mencintai-Mu..ku ingin kunci hatiku hanya untuk-Mu Ya Allah..aku tidak mahu peduli kata2 mereka y ingin menjatuhkan diriku..pimpinlah daku Ya Allah..pimpinlah keluargaku..pimpinlah saudara-maraku..pimpinlah semua makhluk ciptaan-Mu YaAllah...

amin..

-ku kunci hatiku hanya untuk Mu-
insyaAllah..

1 ulasan: