Sabtu, 4 Jun 2011

~terIma kasih MSk 2011~

Assalamualaikum....alhamdulillah...program MSK dh pun tamat...kebanyakkan sekretariat dh balik..
aku??still lg kat kolej tercinta...KUO...
mggu depan aku dh start kuliah utk sem 3..jd klo nk balik pun buat habis duit..
skrg kne la jimat2 skit...xmkan nnti sakit plak kan...
k la..straight to the front..bru2 ni aku join Minggu Suai Kenal a.k.a MSK utk pelajar baru UPSI.
smuanya adik2 lagi sbb diorg lepasan SPM..cet!padahal aku tua setahun je dr diorg...hehehehe....
tp kebanyakkan diorg muke matang2...aku terasa mcm aku ni y muda dr diorg..hehehe...

(perasan..hehehehe...)
join program ni mmg penat la an...mane xnye..tido lambat kne bgn awal pagi..
kne run2 g sane sini...mmg penat la an...
tp,disebabkan semangat sbb bru first time join...so,penat tu bukan satu prob tp satu cabaran bg diri aku n 
diri member2 y lain...
mase bengkel mmg la xkenal org sgt...tp lame2...kitorg dpt biasakan diri ngan smue..
ukhwah y kitorg bina mmg kuat...
mase hari MSK tiba,gelabah gak la...maklumlah first time...
tp alhamdulillah smua smooth...ade senior2 y tlong backup blakang...
mmg nice la kan...
join MSK ni byk bende y aku dpat..pengalamn,ilmu n kawan2...mmg berbaloi wlaupun penat...
rugi la klo xjoin...
aku sbg sekretariat teknikal n persiapan tmpat,so, mmg penat la kan..kne angkat2 brg,
susun2 wayar..tp group teknikal smue sporting n helping...nice sgt2..
event y buat aku gelabah sgt event bacaan ikrar UPSI..
event tu nadi UPSI tau...so,mmg nervous sbb dato'2 turun padang..dh la aku tgh ngantok ag...
tp aku ttp kawal nervous aku sbb family teknikal support...hehehe....
nk d pendekkan cite...alhamdulillah MSK kli ni success...cme ade la skit prob2 tertentu...tp insyaAllah akan settle...
aku harap aku dapat lg join program2 cmni...sesetengah org xnampak apa kelebihan program2 cmni...
kebanyakan diorg fikir program cmni buang masa n buat penat je...buat penat tu of course la kan...
tp hikmahnya,kite dpt latih minda n fizikal kite utk hadapi mcm2 cabaran y kite xduga,
dapat kenal mcm2 ragam manusia,
dpt ilmu cara nk handle sesuatu event,
klo nk dilihatkan,pergaulan bebas pun jdi jgk..so,masa ni pun kite boleh cuba utk tgk samaada
kita boleh atau x utk jauhkan diri dr hal2 y xsepatutnya,
klo nk dicitekan lagi,asenye panjang berjele-jele nnti...
so,join,bru tau...
apa2 pun,event y sewaktu dgnnya mmg best n ade manfaat....
so,next MSK aku akn cuba buat sehabis baik...insyaAllah...
all the best to all sekretariat a.k.a my MSK family..
~love them all~
~~~NICE~~~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan