Sabtu, 11 Jun 2011

Aku x Puas HaTI..

Assalamualaikum....Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang.....

Haa...ni entri pasal ape plak ni...ade org cari pasal ke...macam nk gadoh je ni....hehehehe...entri tu just gimik je...hehehehe...nampak,nampak!...hehehe....actually cmni...cmne?haa...ce cite,ce cite..the story begin..

Hari ni aku n member aku g pasar...disebabkan hari dh nk malam, so,namenye pasar malam...haa...aku g sane..biaselah...klo org pmpuan g pasar ni nk wat ape lg selain shopping...ye dak kan...hehehe...kitorg g nek transport y digelar GEN 2...sebab gen2 len xde...hehe...tp mcm nek kete lumbe kot..laju n enjin plak sejibik bunyi kete sport..tu pendapat aku la..klo member aku y due org tu xtau la kan...lain org,len rase...ye dak?hehehe...iakan aje..dh sampai tu mmg semangat la nk g beli...almaklumlah..skrg bulan Rejab..bile xmkn separuh hari,mulelah nafsu makan tu menjadi-jadi...

nak beli itu,nak beli ini...xsedo duit senang2 terbang melayang...ok..tamat utk pengenalan...haa bru utk pengenalan tu...ni bru nk masuk cite y tengah..hehehe...cmni...dulu,aku suke beli air coconut shake kat satu gerai ni..gerai tu ade sorg abg n akak y jge..senang cite penjual tu diorg la kn..hehehe...first aku beli,aku x heran sgt..mgkin both of them helping each other without any connection kot..(melalut b.i tunggang tebalik..=,=")mksdnye mgkin diorg tolong menolong antra 1 sama lain tnpa ade hubungan luar biase kot..(cet!hyperbola la sgt..)hehehe...and then the next time..aku nmpak diorg nek moto same2..in my mind-->(eh,diorg ni kn y jual air tu..dh kawen ke??)..sbb ape aku pk gitu? 
muda = mmg la sesetgh org kawen muda..tp aku just xdpt nk detect y diorg tu dh kawen ke blom..bile tgk btol2..mcm dh kawen..tp kt U kebanyakkannye y blom kawen pun nek moto sama.
cara = klo nk katekan diorg ni blom kawen,cara diorg nmpak mcm org y dh kawen..klo nkdiperhatikan btol2..cara org kapel kebanyakkannye kt khalayak ramai nmpak mcm manje sgt2 la kan..klo nk terangkan aku takut lain plak mksdnye..so,harap korg faham...hehehe..cara diorg??mcm org dh kawen la...klo nk gtau terperinci,aku xarif sgt..sbb aku pun xkawen lg..hehehe...

so,nk relatekn kat sini...td aku terserempak ngan diorg tu kat pasar..skali lg soalan tu muncul...haa..aku ni jenis y klo xdpt jwpan,mulelah...lazimnya perkataan y selalu klua dr mulut aku "tensionnye aku.."(padahal xde kaitan pun hbgan diorg ngan aku...hehehe..sje nk amik tau..hyper caring la ktekan..konon..)so,sampai skrg aku xtau status diorg...kawen atau blom...tp harap2 dh kawen..faham2 la kan..dlm Islam dh tegah kite menghampiri zina...perkara2 kecil ni la y kan timbulkn perkara2 y besar..wlaupun hanya bertentang mata pun ade risikonye..ape tah lg klo lebih2kan..klo diorg blom kawen,harap2 diorg cepat2 kawen..nyehnyehnyeh...
Lastly..semoga ape  kite buat mendapat keredhaan Allah n harap2 kite semua seluruh makhluk ciptaan Allah akn terhindar drpd melakukan maksiat...Amin..(^_^)

p/s:segala y baik dtgnya dr Allah s.w.t.,dn y buruk itu dtgnya dr saya sendiri y telah ditentuken oleh-Nya..segalanya hanya Dia y tahu...Wallahualam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan