Ahad, 3 Februari 2013

Dia.

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang

Assalamualaikum w.b.t..Semoga semua bahagia hingga ke Syurga :)

Terima kasih Ya Allah
Kau hadirkan seorang sahabat yang tidak ternilai buatku
Dia sering mengingatkanku pada-Mu
Jika bersamanya,aku terasa sangat berbeza
Berbeza dengan teman-teman yang lain
Tidak banyak yang mampu aku karangkan tentangnya
Khuatir jika terdapat perkara yang akan melukakan hatinya
Ingin aku nyatakan..

Aku sayangkan dia kerana-Mu,Ya Allah
Jadikanlah dia sahabatku di dunia dan di akhirat yang selamanya

Terima kasih kerana kau selalu ada..Na'ilah Farafishah,

P/s : aku tidak menghalang
jika kau mahu bersahabat dengan yang lain,tapi apa yang aku harapkan
kau tidak lupakan aku :')
Assalamualaikum w.b.t..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan