Jumaat, 3 Ogos 2012

Lampu meja aku..

Assalamualaikum..
Aku selalu tido lambat,roomate plak tido awal..
Die tdo menghadap cahaya lampu..
Kan agak xselesa tdo bile ada cahaya..kene la tutup lampu..
Jadi bile roomate dh tdo,aku y berjaga ni nk gne lampu,klo x xnampak la keyboard lappy ni..
So,aku pn terfikir la nak buat benda ni..

nampak x??

haa..ni la lampu meja buatan sendiri..hahha..kesiankan...nak bli lampu meja,malas,nk jimat duit la katekan..(bende len bleh plak beli..=..=")
Hehehe...dalam gambar tu,aku guna torchlight yang bernilai RM 2.00,..haa..murah kan,kan,kan..
Aku ni bab barang murah laju je..^_^..
Lekatkan kertas kat bahagian bawah rak buku tu,cerah la skit...
Sebelum ni malap je sbb aku xlekatkan kertas tu..
Biarla org nak kate ape pn..
Kelainan tu yang buat kita lain dari yang lain...
-KITA SPECIAL-
hihihi...: P

Assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan