Selasa, 27 Mac 2012

Tolong fahami aku.


Aku melarikan diri bukan bermakna aku membenci kamu..
Aku ingin kau fahami aku..
Aku tidak berani mendekati kamu..kerana aku malu..
Aku takut dengan keadaan dunia yang semakin kucar kacir...
Pergaulan bebas,maksiat dan zina..
Mungkin pada pemikiran kamu,kita tidak mungkin akan jadi begitu..
Namun,siapa tahu..
Syaitan bijak menipu daya manusia..
Aku bukanlah manusia yang kuat imannya..
Imanku mudah goyah..
Imanku mudah lemah..
Aku mengharapkan kau fahami aku..
Tolong jangan dekati aku..
Jangan kau cuba memanggil aku jika terlihat kelibatku..
Jangan kau cuba menarik perhatianku..
Jangan kau cuba hubungi aku jika kau hanya mahu bergurau senda..
Jangan kau cuba bertanya kenapa..
Cukuplah sekadar kau tahu aku tidak benci padamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan