Selasa, 19 Julai 2011

Waktu itu datang lagi..

Assalamualaikum..Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang..

Waktu itu dtg lg...
di mana ingatanku tidak kuat..
di mana air mataku sentiasa bercucuran..
di mana aku terasa diriku adalah y paling teruk...
di mana aku xmampu utk menguntumkan senyuman..
di mana aku terasa sentiasa keseorangan..
di mana keyakinan dan keberanianku semakin goyah..
di mana aku sentiasa kemurungan..
di mana aku sentiasa memikirkan keburukan..
di mana aku sentiasa ingin melarikan diri dr semuanya...
di mana aku tidak mahu berkata-kata..
di mana aku mula membenci...
di mana makanan y ditelan tidak terasa nikmatnya...
di mana kepercayaan kepada sesiapa mula kurang..
di mana aku merasakan tidak mahu bernafas..
tertekan,sesak,berat,penat,pedih,kosong..

Ya Allah,hamba-Mu memohon,berikanlah kekuatan hati,jiwa dan mental untuk hamba-Mu ini melalui segala ujian-Mu dgn tabah dan tenang..lenyapkanlah waktu ini,jgnlah Kau dtgkan ia lagi kepada hamba-Mu ini...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan