Ahad, 3 Julai 2011

Idea ade tapi xde mase nak update..=,="

Assalamualaikum...Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih,Maha Penyayang..

apa khabar readers..hopefully semua sihat sentiasa n ceria..aku mmg bz habis skrg ni..nk kne buat itu,ini..aku mmg agak pening la nk buat mcm2

tp aku kne buat jgk..sampai bile aku nk hidup dengan perkara2 y lame..kne la teroka benda y baru..susah tu mmg la susah..tp sebenarnye xde benda y senang pun kt dunia ni..kita berjaya dgn usaha n doa kita..yang semestinya ketentuan dr Ilahi..jd aku nk update pn mmg xde cukup masa..ni pn aku ade skit je time utk update..jap lagi kne buat kerja..klo nk katekan aku xde idea..aku ade idea..t xde mase la nk update..kdg2..cara aku nk smpaikan idea tu pun susah gak..aku kne pikir betul2,gne ayat2 y betul2 sesuai..haa...tu y agak lame nk update tu..so,nnti insyaAllah aku akn update y baru..tp lambat la skit..k la..need to go rushing2..(pedia bahasa b.i aku ni ntah..)..Assalamualaikum...

1 ulasan: